مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1399 ساعت 02:552020-08-24اقتصادي

وضعیت باغات فندق گیلان خوب است  


مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: امسال وضعیت فندق استان خوب است و فندق کاران در حال برداشت این محصول هستند.

   - ایسنا/گیلان مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: امسال وضعیت فندق استان خوب است و فندق کاران در حال برداشت این محصول هستند.

   حجت علی اکبرنژاد در گفت و گو با ایسنا گفت: برداشت فندق در باغات گیلان در حال انجام است و امسال وضعیت باغات فندق گیلان خوب است.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود، بالغ بر 21 هزار تن فندق از باغات گیلان امسال برداشت شود و میزان دقیق آن پایان شهریور ماه پس از برداشت نهایی این محصول اطلاع رسانی می شود.

علی اکبرنژاد ادامه داد: بیشترین فندق گیلان در رودسر تولید می شود و در مجموع این شهرستان قطب تولید فندوق کشور است و بیش از 85 درصد فندق کشور در رودسر تولید می شود.

وی خاطرنشان کرد: فندق گیلان علاوه بر مصرف استانی در بازارهای استان های دیگر کشور به خصوص استان های همجوار به فروش می رسد.

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: 5950 خانوار گیلانی در تولید فندق فعالیت دارند و علاوه بر رودسر، بیشترین فندق کاران گیلان در شهرستان های املش، سیاهکل تالش، آستارا، رودبار فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت باغات فندق گیلان خوب است  

وضعیت باغات فندق گیلان خوب است